Прыняцце рашэння аб прадастаўленні (аб адмове ў прадастаўленні) дзяржаўнай адраснай сацыяльнай дапамогі ў выглядзе: штомесячнай і (або) аднаразовай сацыяльнай дапамогі
Рашэннем Івацэвіцкага раённага выканаўчага камітэта ад 19 лістапада 2018 г. № 1385 ДУ «Івацэвіцкі тэрытарыяльны цэнтр сацыяльнага абслугоўвання насельніцтва» дэлегаваныя паўнамоцтвы па прыёме, падрыхтоўцы да разгляду заяў і выдачы адміністрацыйных рашэнняў, прынятых Івацэвіцкім раённым выканаўчым камітэтам, а таксама па прыняцці адміністрацыйных рашэнняў аб адмове ў прыняцці заяў пры ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур, указаных у пункце 2.33 пераліку адміністрацыйных працэдур, што ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян, зацверджанага Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010 г. №200 «Аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян» у адпаведнасці з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 19 студзеня 2012 г. № 41 «Аб дзяржаўнай адраснай сацыяльнай дапамозе».
Штомесячная сацыяльная дапамога прадастаўляецца пры ўмове, што сярэднедушавы даход сям'і (грамадзяніна) па аб'ектыўных прычынах не перавышае 100 працэнтаў велічыні бюджэту пражытачнага мінімуму ў сярэднім на душу насельніцтва (БПМ), зацверджанага Саветам Міністраў Рэспублікі Беларусь, за два апошнія кварталы.
Шматдзетным сем'ям штомесячная сацыяльная дапамога прадастаўляецца пры ўмове, што іх сярэднедушавы даход складае не больш за 1,15 велічыні крытэрыю патрэбнасці.
Дапамога прадастаўляецца ў грашовай наяўнай, грашовай безнаяўнай і натуральнай формах з месяца падачы заявы на перыяд ад аднаго да 6 месяцаў на працягу 12 месяцаў, пачынаючы з месяца звароту.
Па рашэнні камісіі штомесячная сацыяльная дапамога можа быць прадастаўлена на перыяд больш за 6 месяцаў (але не больш за 12 месяцаў):
- адзінокім інвалідам 1 і 2 групы;
- адзінокім грамадзянам, якія дасягнулі ўзросту 70 гадоў;
- няпоўным сем'ям, у якіх бацька ажыццяўляе догляд за дзіцем-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў.
- сем'ям, якія выхоўваюць непаўналетніх дзяцей (дзіцяці), у якіх абодва бацькі (маці (мачаха), бацька (айчым) у поўнай сям'і альбо адзіны з бацькоў у няпоўнай сям'і, усынавіцелю (удочеритель) з'яўляюцца інвалідамі I або II групы, а таксама калі адзін з бацькоў у поўнай сям'і з'яўляецца інвалідам I групы, а другі ажыццяўляе догляд за ім і атрымлівае дапамогу, прадугледжанае заканадаўствам;
- шматдзетным сем'ям.
Аднаразовая сацыяльная дапамога прадастаўляецца сем'ям (грамадзянам), якія апынуліся па аб'ектыўных прычынах у цяжкай жыццёвай сітуацыі, пры ўмове, што іх сярэднедушавы даход складае не больш 1,5 велічыні БПМ.
Наяўнасць цяжкай жыццёвай сітуацыі пацвярджаецца дакументальна або адлюстроўваецца ў акце калегіяльнага (не менш за трох чалавек) абследавання матэрыяльна-бытавога становішча.
Дапамога прадастаўляецца адзін раз на працягу каляндарнага года (з 1 студзеня па 31 снежня) у суме, якая не перавышае 10-кратнага памеру БПМ, які дзейнічае на дату прыняцця рашэння.
Заява падаецца ў ДУ «Тэрытарыяльны цэнтр сацыяльнага абслугоўвання насельніцтва ў адпаведнасці з рэгістрацыяй па месцы жыхарства (месцы знаходжання).
Да заявы прыкладаюцца:
-пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу заяўніка і членаў яго сям'і (для непаўналетніх дзяцей ва ўзросце да 14 гадоў - пры яго наяўнасці), даведка аб вызваленні - для асоб, вызваленых з месцаў пазбаўлення волі;
-пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці - для асоб, якія маюць дзяцей ва ўзросце да 18 гадоў (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь, - пры яго наяўнасці);
-пасведчанне аб устанаўленні бацькоўства - для жанчын, якія нарадзілі дзяцей па-за шлюбам, у выпадку, калі бацькоўства ўстаноўлена;
-пасведчанне аб заключэнні шлюбу - для асоб, якія знаходзяцца ў шлюбе (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь, - пры яго наяўнасці);
-копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу - для асоб, расторгнувших шлюб;
-копія рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) - для сем'яў, якія ўсынавілі (удочеривших) дзяцей;
-копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі - для асоб, прызначаных апекунамі дзіцяці;
-пасведчанне інваліда - для інвалідаў;
-пасведчанне дзіцяці-інваліда - для дзяцей-інвалідаў;
-працоўная кніжка (пры яе наяўнасці) - для непрацуючых грамадзян і непрацуючых членаў сям'і, (выпіска (копія) з працоўнай кніжкі або іншыя дакументы, якія пацвярджаюць занятасць, - для працаздольных грамадзян);
-звесткі аб атрыманых даходах кожнага члена сям'і за 12 месяцаў, што папярэднічаюць месяцу звароту (для сем'яў (грамадзян), у якіх член сям'і (грамадзянін) звольнены з работы (службы) у сувязі з ліквідацыяй арганізацыі, спыненнем дзейнасці індывідуальнага прадпрымальніка, натарыуса, які ажыццяўляе натарыяльную дзейнасць у натарыяльным бюро, спыненнем дзейнасці філіяла, прадстаўніцтва ці іншага адасобленага падраздзялення арганізацыі, размешчаных у іншай мясцовасці, скарачэннем колькасці або штату работнікаў, - за 3 месяцы, што папярэднічаюць месяцу звароту), акрамя звестак аб памерах пенсій з улікам надбавак, даплат і павышэнняў, дапамог па догляду за інвалідамі I групы або асобамі, якія дасягнулі 80-гадовага ўзросту, дапамог, што выплачваюцца згодна з Законам Рэспублікі Беларусь ад 29 снежня 2012 года «Аб дзяржаўных дапамогах сем'ям, якія выхоўваюць дзяцей» (за выключэннем дапамогі жанчынам, якія сталі на ўлік у дзяржаўных арганізацыях аховы здароўя да 12-тыднёвага тэрміну цяжарнасці, і дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіцяці), Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 9 снежня 2014 г. №572 «Аб дадатковых мерах дзяржаўнай падтрымкі сем'яў, якія выхоўваюць дзяцей», якія выплачваюцца і далучаюцца да матэрыялаў справы органамі па працы, занятасці і сацыяльнай абароне;
-даведкі аб рэалізацыі прадукцыі жывёльнага паходжання (за выключэннем малака), пладоў і прадукцыі асабістай падсобнай гаспадаркі, прадуктаў прамысловай дзейнасці - у выпадку рэалізацыі ўказанай прадукцыі;
-дагавор аб падрыхтоўцы спецыяліста з вышэйшай адукацыяй, спецыяліста (працоўнага) з сярэдняй спецыяльнай адукацыяй, працоўнага (служачага) з прафесійна-тэхнічнай адукацыяй на платнай аснове - для студэнтаў, якія атрымліваюць адукацыю на платнай аснове з прыцягненнем крэдыту на льготных умовах для аплаты першай вышэйшай адукацыі або за кошт сродкаў юрыдычных асоб, а таксама фізічных асоб, якія вядуць з імі раздзельная гаспадарка
-дагавор рэнты і (або) пажыццёвага ўтрымання з утрыманнем – для грамадзян, якія заключылі згаданы дагавор;
-дагавор найму (паднайму) жылога памяшкання– для грамадзян, якія здавалі па дагавору найму (паднайму) жылое памяшканне на працягу 12 месяцаў, якія папярэднічаюць месяцу звароту (для грамадзян, звольненых з працы (службы) у сувязі з ліквідацыяй арганізацыі, спыненнем дзейнасці індывідуальнага прадпрымальніка, прыватнага натарыуса, які ажыццяўляе натарыяльную дзейнасць у натарыяльным бюро, спыненнем дзейнасці філіяла, прадстаўніцтва ці іншага адасобленага падраздзялення арганізацыі, размешчаных у іншай мясцовасці, скарачэннем колькасці або штату работнікаў, – на працягу 3 месяцаў, якія папярэднічаюць месяцу звароту).
Адказныя па прыёме, падрыхтоўцы да разгляду заяў і выдачы адміністрацыйных рашэнняў, прынятых Івацэвіцкім раённым выканаўчым камітэтам, а таксама па прыняцці адміністрацыйных рашэнняў аб адмове ў прыняцці заяў пры ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур па прадастаўленні дзяржаўнай адраснай сацыяльнай дапамогі ў выглядзе штомесячнай і (або) аднаразовай сацыяльнай дапамогі – спецыялісты па сацыяльнай рабоце
Расіч Святлана Сяргееўна, Агеева Наталля Віктараўна.
Рэжым працы спецыялістаў:
Расіч Святлана Сяргееўна - аўторак - пятніца: з 8.00 да 17.00 (перапынак для адпачынку і харчавання з 13.00 да 14.00); панядзелак: з 8.00 да 17.00 (перапынак для адпачынку і харчавання з 14.00 да 15.00);
1, 3, 5 серада: з 11.00 да 20.00 (перапынак для адпачынку і харчавання з 15.00 да 16.00)
Агеева Наталля Віктараўна - панядзелак - чацвер: з 8.00 да 17.00 (перапынак для адпачынку і харчавання з 13.00 да 14.00); пятніца: з 8.00 да 17.00 (перапынак для адпачынку і харчавання з 14.00 да 15.00);
2, 4 серада: з 11.00 да 20.00 (перапынак для адпачынку і харчавання з 15.00 да 16.00)
Прыём заяў ажыццяўляецца ў кабінеце №1, тэл. 9-31-68
Формы (бланкі) дакументаў, неабходных для звароту за ажыццяўленнем адміністрацыйных працэдур:
Дадатак 1.
Тэрміны ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур:
5 рабочых дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 5 рабочых дзён пасля атрымання апошняга дакумента, неабходнага для прадастаўлення дзяржаўнай адраснай сацыяльнай дапамогі.
Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур:
Бясплатна.
Найменне, месца знаходжання і рэжым работы вышэйстаячага дзяржаўнага органа і арганізацыі:
Камітэт па працы, занятасці і сацыяльнай абароне Брэсцкага аблвыканкама, адрас: 224016, г. Брэст, вул. Гогаля, 71.
Рэжым працы: 8:30-17:30
Абедзенны перапынак: 13:00-14:00
Выхадны: субота, нядзеля