Прыняцце рашэння аб прызначэнні дапамогі па догляду за інвалідам 1 групы або асобай, якая дасягнула 80-гадовага ўзросту

Рашэннем Івацэвіцкага раённага выканаўчага камітэта ад 19 лістапада 2018 г. № 1385 ДУ "Івацэвіцкі тэрытарыяльны цэнтр сацыяльнага абслугоўвання насельніцтва" дэлегаваны паўнамоцтвы па прыёме, падрыхтоўцы да разгляду заяў і выдачы адміністрацыйных рашэнняў, прынятых Івацэвіцкім раённым выканаўчым камітэтам, а таксама па прыняцці адміністрацыйных рашэнняў аб адмове ў прыняцці заяў пры ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур, указаных у пункце 2. арганізацыямі па заявах грамадзян, зацверджанай Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010 г. нумар 200 "Аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян" і ў адпаведнасці з Палажэннем аб парадку назначэння і выплаты дапамогі па догляду інваліда 1 групы або асобы, якая дасягнула 80-гадовага ўзросту, зацверджаная пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 6 верасня 2006 г. № 1149 (далей - Палажэнне) (са змяненнямі і дапаўненнямі).

Права на дапамогу па доглядзе маюць асобы, якія ажыццяўляюць догляд грамадзян, якія маюць патрэбу ў пастаянным доглядзе, і адпавядаюць патрабаванням, прадугледжаным у Палажэнні, а менавіта:

  • маці, бацьку, сыну, дачцэ, жонцы або жонцы, апекуну (папячыцелю) грамадзяніна, які мае патрэбу ў пастаянным доглядзе, які ажыццяўляе такі догляд, дапамога па доглядзе прызначаецца і выплачваецца пры ўмове, што яны не з'яўляюцца занятымі (пад занятымі асобамі разумеюцца грамадзяне, якія:

працуюць па працоўных дагаворах, за выключэннем асоб, якія знаходзяцца ў водпуску па догляду дзіцяці да дасягнення ім узросту 3 гадоў, выконваюць работы па грамадзянска-прававых дагаворах;

зарэгістраваны ў якасці індывідуальных прадпрымальнікаў;

маюць пасведчанне на ажыццяўленне натарыяльнай дзейнасці; з'яўляюцца адвакатамі;

з'яўляюцца ўласнікамі маёмасці (заснавальнікамі, удзельнікамі) юрыдычнай асобы і выконваюць функцыі кіраўніка гэтай юрыдычнай асобы; праходзяць ваенную або альтэрнатыўную службу;

навучаюцца ў дзённай форме атрымання адукацыі ва ўстановах адукацыі, арганізацыях, якія рэалізуюць адукацыйныя праграмы навукова-арыентаванай адукацыі, іншых арганізацыях, у індывідуальных прадпрымальнікаў, якім у адпаведнасці з заканадаўствам дадзена права ажыццяўляць адукацыйную дзейнасць;

праходзяць падрыхтоўку ў клінічнай ардынатуры ў вочнай форме;

зарэгістраваны ў органах па працы, занятасці і сацыяльнай абароне ў якасці беспрацоўных або праходзяць прафесійную падрыхтоўку, перападрыхтоўку, павышэнне кваліфікацыі або асвойваюць змест адукацыйнай праграмы навучальных курсаў па накіраванню органаў па працы, занятасці і сацыяльнай абароне;

атрымліваюць дзяржаўную пенсію, у тым ліку ў адпаведнасці з міжнароднымі дамовамі Рэспублікі Беларусь у вобласці сацыяльнага (пенсійнага) забеспячэння;

атрымліваюць штомесячную страхавую выплату ў адпаведнасці з заканадаўствам аб абавязковым страхаванні ад няшчасных выпадкаў на вытворчасці і прафесійных захворванняў;

атрымліваюць штомесячнае грашовае ўтрыманне ў адпаведнасці з заканадаўствам аб дзяржаўнай службе).

альбо занятымі на наступных умовах:

працуюць па працоўнай дамове на ўмовах няпоўнага працоўнага часу (не больш за палову нармальнай працягласці працоўнага часу сумарна) у аднаго або некалькіх наймальнікаў або выконваюць працу па працоўнай дамове на ўмовах няпоўнага працоўнага часу (не больш за палову нармальнай працягласці працоўнага часу) дома ў аднаго наймальніка;

зарэгістраваны ў якасці індывідуальнага прадпрымальніка і не ажыццяўляюць дзейнасць у сувязі са знаходжаннем у працэсе спынення дзейнасці;

з'яўляюцца індывідуальнымі прадпрымальнікамі, адвакатамі, адпаведная дзейнасць якіх прыпынена ў парадку, устаноўленым заканадаўствам;

з'яўляюцца натарыусамі, паўнамоцтвы якіх прыпынены;

знаходзяцца ў акадэмічным водпуску па месцы навучання. 

  • асобам, якія не з'яўляюцца маці, бацькам, сынам, дачкой, мужам або жонкай, апекуном (папячыцелем) грамадзяніна, які мае патрэбу ў пастаянным доглядзе, дапамога па доглядзе прызначаецца і выплачваецца ў выпадках, калі яны не з'яўляюцца занятымі.

Дапамога па доглядзе не назначаецца асобам, якія маюць непагашаную або нязнятую судзімасць за наўмысныя менш цяжкія злачынствы, а таксама за цяжкія або асабліва цяжкія злачынствы.

Дапамога па доглядзе не назначаецца ў перыяд дзеяння дагавора пажыццёвага ўтрымання з утрыманнем, у адпаведнасці з якім грамадзянін, які мае патрэбу ў пастаянным доглядзе, з'яўляецца атрымальнікам рэнты.

Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам пры звароце:

заяву;

пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу;

працоўная кніжка заяўніка;

медыцынская даведка аб стане здароўя заяўніка, якая пацвярджае адсутнасць псіхічнага і наркалагічнага ўліку;

заключэнне ўрачэбна-кансультацыйнай камiсii аб патрэбнасцi асоб, якiя дасягнулi 80-гадовага ўзросту, у пастаянным доглядзе - у выпадку назначэння дапамогi па догляду асобы, якая дасягнула 80-гадовага ўзросту.

Тэрмін выканання працэдуры - 10 працоўных дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц.

Тэрмін дзеяння дакумента - на перыяд догляду інваліда I групы або асобы, якая дасягнула 80-гадовага ўзросту.

Адказныя па прыёме, падрыхтоўцы да разгляду заяў і выдачы адміністрацыйных рашэнняў, прынятых Івацэвіцкім раённым выканаўчым камітэтам, а таксама па прыняцці адміністрацыйных рашэнняў аб адмове ў прыняцці заяў пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры "Прыняцце рашэння аб назначэнні дапамогі па догляду інваліда 1 групы або асобы, якая дасягнула 80-гадовага ўзросту":

Спецыяліст па сацыяльнай рабоце аддзялення сацыяльнай дапамогі дома Лушч Алена Леанідаўна, у яе адсутнасць - загадчык аддзялення сацыяльнай дапамогі дома Марозаўская Алена Пятроўна

Рэжым працы адмыслоўцаў:

Лушч Алена Леанідаўна - панядзелак, серада - пятніца: з 8.00 да 17.00 (перапынак для адпачынку і харчавання з 13.00 да 14.00);

1, 3, 5 серада: з 11.00 да 20.00 (перапынак для адпачынку і харчавання з 15.00 да 16.00)

Марозаўская Алена Пятроўна - панядзелак, серада - пятніца: з 8.00 да 17.00 (перапынак для адпачынку і харчавання з 13.00 да 14.00);

2, 4 серада: з 11.00 да 20.00 (перапынак для адпачынку і харчавання з 15.00 да 16.00)

Прыём заяў ажыццяўляецца ў кабінеце №4, тэл.

Формы (бланкі) дакументаў, неабходных для звароту па ажыццяўленне адміністрацыйных працэдур:


Дадатак 1.

Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур:

Бясплатна.

Найменне, месца знаходжання і рэжым працы вышэйстаячага дзяржаўнага органа і арганізацыі:

Камітэт па працы, занятасці і сацыяльнай абароне Брэсцкага аблвыканкама, адрас: 224016, г. Брэст, вул.

Рэжым працы: 8:30-17:30

Абедзенны перапынак: 13:00-14:00

Выхадны: субота, нядзеля

 

Друкаваць

Кансоль адладкі Joomla!

Сесія

Вынікі прафілявання

Выкарыстанне памяці

Запыты да базы дадзеных